1.
|
Otwarcie
zebrania.
|
2.
|
Wybór
Przewodniczącego i Prezydium zebrania. Wyznaczenie protokolanta.
|
3.
|
Zatwierdzenie
porządku obrad.
|
4.
|
Zatwierdzenie
Regulaminu Walnego Zebrania Sprawozdawczo-Wyborczego.
|
5.
|
Wybór
Komisji Mandatowej, Wyborczej oraz Uchwał i Wniosków.
|
6.
|
Sprawozdanie
Zarządu ROD z działalności za 2018 rok (sprawozdanie
merytoryczne i finansowe) oraz za kadencję.
|
7.
|
Sprawozdanie
Komisji Rewizyjnej ROD z działalności w 2018 roku oraz za kadencję.
|
8.
|
Ocena
działalności Zarządu ROD za 2018
rok oraz za kadencję przez Komisję Rewizyjną wraz z wnioskiem w sprawie absolutorium.
|
9.
|
Projekt programu działania na kadencję 2019-2022.
|
10.
|
Projekt
planu pracy na 2019 rok.
|
11.
|
Projekt
preliminarzy finansowych ROD na 2019 rok.
|
12.
|
Ocena
preliminarzy finansowych ROD na 2019 rok przez Komisję Rewizyjną ROD.
|
13.
|
Sprawozdanie
Komisji Mandatowej.
|
14.
|
Dyskusja.
|
15.
|
Sprawozdanie
Komisji Uchwał i Wniosków. Głosowania:
|
>
|
1) Zatwierdzenie
sprawozdania z działalności Zarządu ROD w 2018 roku oraz za kadencję.
|
>
|
2) Zatwierdzenie
sprawozdania finansowego za 2018 rok.
|
>
|
3) Uchwala w sprawie absolutorium dla ustępującego Zarządu ROD.
|
>
|
4) Zatwierdzenie
sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej ROD w 2018 roku i za kadencję.
|
>
|
5) Ustalenie składów liczbowych Zarządu ROD, Komisji Rewizyjnej ROD. Przedstawienie przez Komisję Wyborczą kandydatów do Zarządu ROD, Komisji Rewizyjnej ROD i na delegatów na Okręgowy Zjazd Delegatów PZD.
|
>
|
6) Wybory Zarządu ROD, Komisji Rewizyjnej ROD i na delegatów na Okręgowy Zjazd Delegatów PZD.
|
>
|
7) Uchwalenie
opłat ogrodowych i terminu ich wnoszenia w 2019 roku.
|
>
|
8) Uchwalenie
innych uchwał dotyczących działalności ogrodu.
|
>
|
9) Uchwalenie
planu pracy na 2019 rok i programu działania na okres kadencji.
|
>
|
10) Uchwalenie
preliminarza finansowego na 2019 rok.
|
16.
|
Sprawy
różne.
|
17.
|
Zakończenie
obrad.
|
Materiały
sprawozdawcze dostępne są do wglądu w dniach 16 i 23 marca 2019 r. w
godz. od 10.00 do 13.00 w Biurze ROD.
|